Trening na uniesienie pośladków

Czasy, kiedy to kobiety wstydziły się dużej pupy dawno odeszły w zapomnienie. Dziś wiele z nich dałoby całkiem sporo, aby móc pochwalić się dużymi pośladkami, jak mają to w zwyczaju Jen Selter czy lepiej wszystkim znana Kim Kardashian. Takiego efektu nie da się jednak osiągnąć bez wykonania odpowiedniej pracy. Niezbędne są m.in. ćwiczenia na podniesienie pośladków. Oto kilka ćwiczeń, które warto wdrożyć do treningu, jeśli chce się marzyć o większych pośladkach.

Ćwiczenie z piłką stabilizacyjną

Jak wyrobić mięśnie pośladków nie zabijając się przy tym na siłowni, a ćwicząc w zaciszu własnego mieszkania? Choćby z wykorzystaniem do treningu piłki stabilizacyjnej. To ćwiczenie rozpocząć należy od leżenia na plecach i ułożeniu wyprostowanych nóg na piłce, ręce układając jednocześnie wzdłuż ciała. Unosząc biodra do góry, należy zgiąć kolana i przesunąć piłkę jak najbliżej siebie, po czym ponownie wyprostować nogi. Pamiętając o wyprostowanych plecach i napięciu mięśni brzucha, taką sekwencję powtarzać należy przez pół minuty. Kobieta w tym ćwiczeniu pracuje nad mięśniami ud, pośladków, a dodatkowo trenuje dolną cześć pleców.

Wyrzuty nóg do góry

Inne ćwiczenia na podniesienie pupy to wyrzuty nóg do góry, gdzie pracują też mięśnie dolnych części ud. Dla lepszych efektów tego ćwiczenia, które w dużej mierze przyczynia się do wyrzeźbienia pośladków, zaopatrzyć się warto w przyczepiane do kostek ciężarki. Samo ćwiczenie jest proste w wykonaniu. Kobieta ustawiona na czworaka z prostymi plecami powinna unieść wyprostowaną prawą nogę do tyłu i wykonywać pulsacyjne ruchy w górę i w dół. Również w tym ćwiczeniu ważne jest napięcie mięśni brzucha. Jedna seria na każdą z nóg trwać powinna po 30 sekund.

Przysiad z wyskoku

Jak wyrzeźbić pupę innymi metodami? Przednie mięśnie ud oraz pośladki wytrenować można poprzez przysiady z wyskoku. Wystarczy stanąć prosto, rozstawić nogi na szerokość ramion i zrobić szybki przysiad, pamiętając o prostych plecach. Po nim nastąpić musi energiczny wyskok do góry i powrót do pozycji wyjściowej. Modyfikacją tej metody jest lekkie oderwanie nóg od ziemi i szybki powrót do przysiadu. Oba ćwiczenia na jędrną pupę są równie skuteczne.

Mostek

Jak poprawić wygląd pośladków wykonując mostek? Również i to ćwiczenie pomaga osiągnąć zadowalający efekt. Jednocześnie poza plecami kobieta ćwiczy wówczas mięśnie kręgosłupa. Wykonując mostek, należy położyć się na plecach, oprzeć stopy na podłodze, a dłonie tuż przy uszach. Następnie pozostaje wypchnąć ciało i biodra do góry, pozostając na kilka sekund w pozycji przypominającej odwróconą literę „U”, po czym opuścić tułów. Ćwiczenie to należy wykonywać przez pół minuty, zawsze zważając na swój kręgosłup, którego nie należy przeciążać.

Spacer wykrokami

Trening na tyłek to także spacer wykrokowy wpływający na wygląd ud oraz pośladków. Dla lepszych efektów warto zaopatrzyć się w hantle. Następnie stając prosto zrobić głęboki wykrok na prawą stronę, dostawiając nogę tylną i powtórzyć ten sam cykl na stronę lewą. Poza wyprostowanymi plecami należy napiąć brzuch i pupę. Ręce z ciężarkami powinny być natomiast opuszczone wzdłuż ciała.

Skoro wiecie już, jak podnieść pupę, czas zabrać się za kształtowanie swoich pośladków. Widać wyraźnie, że taki trening nie jest zbyt skomplikowany i długi. Wystarczą dwa powyższe ćwiczenia dziennie, wykonywane w trzech seriach po 30 sekund każde.

admin Autor

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *